The Greatest Guide To بیماری زونا در چشم

Wiki Article

ماجرای رشوه به داور مردان آهنین/ فرامرز خودنگاه: پیشنهاد پرادو و سکه داشتم!

○ نوع: کرم‌ها، ژل‌ها یا چسب‌های بی‌حس‌کننده مانند لیدوکائین

دنبال آینده پر از فرصتی؟ از اینجا کنکورتو برنامه ریزی کن

علاوه بر این برای جلوگیری از انتقال ویروس واریسلا به دیگران، توصیه می‌شود که فرد مبتلا، تا حد امکان زخم‌ها و ضایعات پوستی خود را بپوشاند.

هنوز به درستی مشخص نیست که چرا بیماری زونا فقط یک رشته عصبی خاص را درگیر می‌کند. اما برخی از عواملی که می‌تواند باعث تحریک و فعال شدن مجدد این ویروس شود، عبارتند از:

بیماری او در ماه‌های گرسنگی از آغاز جنگ، و بدون مراقبت‌های پزشکی مناسب، به سرعت رو به وخامت است.

اوافزود: «وقتی انواع الزامات غیرمنطقی را در شرایط اضطراری پیش می‌کشید... این سوال مطرح می‌شود، با توجه به تمام محدودیت‌هایی که در حال حاضر می‌بینیم، آیا این ادعای قابل پذیرش است که گرسنگی و قحطی به سلاحی در جنگ تبدیل شده یا می‌تواند به‌عنوان سلاحی استفاده شود یا نه.»

در واقع موقعيت‌هاي استرس‌زاي زيادي وجود دارد که مي‌تواند باعث آسيب رساندن به سيستم ايمني بدن شود.

۲۸ سالمه/قبلا هم تجربه زونا داشتم ناحیه شکم سمت چپ/تقریبا یه هفته پیش همراه بیمار آبله هم بودم/الان دو سه روزی میشه که در ناحیه گردن سمت چپ علائم قرمزی،سوزش کم،درد گردن و تاول کم هم دیده میشه/آیا زونا هست؟/لازمه حتما به پزشک مراجعه بشه؟/ دارویی یا راه حل خاصی داره؟/تشکر از زحماتتون

زونا زخم مسری است، بیماری زونا از چیست یعنی امکان سرایت آن از یک فرد به فرد دیگر وجود دارد. اما شدت واگیر بودن آن به قدری نیست که از طریق تنفس منتقل شود.

به خاطر داشته باشید كه اگر به آسپیرین حساسیت دارید از این فراورده استفاده نكنید.

از پزشك داروساز تقاضا كنید كه این فراورده را برای شما تهیه كند.

از دوش و کمپرس آب سرد استفاده کنید. این عمل باعث کاهش درد و التهابات و متعادل شدن دمای بدن شما می شود.

● ویروس واریسلا زوستر که باعث زونا می‌شود از طریق هوا منتقل نمی‌شود. اگر فرد مبتلا به زونا در نزدیکی شما سرفه یا عطسه کند یا لیوان نوشیدنی یا ظروف غذاخوری‌اش را به اشتراک بگذارد، قابل انتقال نیست.

Report this wiki page